المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در هشت رشته ورزشی ، در دو بخش خانم ها و آقایان ، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می گردد و علاقمندان تا 21 مرداد فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام از طریق کانون های بازنشستگی و شعب اقدام نمایند .

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با اعلام این خبر افزود : رشته های ورزشی این المپیاد در سالجاری برای آقایان شامل والیبال ، دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی ، تنیس روی میز ، شطرنج ، شنا و فوتبال دستی بوده و برای خانمها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال ، دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی ، شنا ، شطرنج ، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد .

وی با بیان اینکه تمامی بازنشستگان ، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن ( برای آقایان ) و ۴۵ سال سن ( برای خانمها ) باشند میتوانند نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام نمایند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اذعان داشت : علاقمندان از اول لغایت ۲۱ مردادماه به مدت سه هفته فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی فعالیت خود از طریق کانون های بازنشستگی و شعب تامین اجتماعی ثبت نام نمایند .

کیوان مرتضوی خاطر نشان ساخت این المپیاد بر اساس خط مشی های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان برای بالا بردن روحیه و نشاط این قشر از مخاطبین و افزایش سلامتی آنها همه ساله انجام میپذیرد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان