مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان گردنه لاریخانی، محور اسالم به خلخال و رودبار به منجیل تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شدند.

سیاوش غلامی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در محورهای کوهستانی در حال خدمات رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف، نیروهای امدادی در تمامی محورهای کوهستانی و برف‌خیز گیلان حاضر بوده و در حال آمده و رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان گردنه لاریخانی، محور اسالم به خلخال و رودبار به منجیل تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها متوقف شدند که با اطلاع‌رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان عوامل امدادی جمعیت هلال احمر عازم مناطق مذکور شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی به مسافرین و خودروهای گرفتار اقدامات لازم را انجام دادند.

غلامی با اشاره به عملیات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در روزهای برفی تصریح کرد: این عملیات در ظهر روز جاری آغاز و با فعالیت نجاتگران بیش از دو ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

وی با درخواست از مردم در خصوص عدم تردد در محورهای کوهستانی گیلان افزود: هموطنان جهت طی عبور از این مسیر حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

  • منبع خبر : فارس