تفاهمنامه ی احداث کارگاه و تعمیرات اساسی هنرستان دخترانه آیت الله طلوعی لنگرود با مشارکت خیر نیک اندیش " سرکار خانم طاهره کریمی میاندهی" امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه احداث کارگاه و تعمیرات اساسی هنرستان دخترانه آیت الله طلوعی لنگرود با مشارکت خیر نیک اندیش ” سرکار خانم طاهره کریمی میاندهی” منعقد شد.

مهندس سید احمد قدسی خورسند رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه مشارکتهای مردمی با اعلام این خبر افزود: توافق نامه احداث کارگاه و تعمیرات اساسی هنرستان دخترانه آیت الله طلوعی لنگرود به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان در دفتر مدیر آموزش و پر‌ورش شهرستان لنگرود با حضور خیر نیکوکار سرکار خانم طاهره کریمی میاندهی، نماینده رسمی خیر بهنام عابدین چافی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود و میرمسعودی و یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان به امضا رسید.

وی با بیان اینکه ضمن تکریم و تجلیل از اقدام ارزشمند این بانوی خیِّر، بیان داشت: توسعه هنرستان ها و کارگاه های مختلف در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش  می تواند نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی کارآمد در جامعه داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تحقق عدالت آموزشی از اساسی ترین رسالت و برنامه نوسازی مدارس می باشد، تصریح نمود: خیرین با توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی در برقراری عدالت آموزشی و توسعه پایدار کشور نقش اساسی و مهمی دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه همراهی خیرین ارجمند با مجموعه نوسازی مدارس ستودنی و باعث افتخار ماست، بیان داشت: احداث کارگاه و تعمیرات اساسی هنرستان دخترانه آیت الله طلوعی لنگرود در اقدامی ارزشمند به همت خیر نیک اندیش و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در راستای توسعه و تامین فضاهای آموزشی استاندارد و در جهت مهارت آموزی دانش آموزان و اشاعه فرهنگ کارآفرینی انجام می شود.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان