به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ،

درراستای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، بستر لازم نرم افزاری جهت به روز رسانی اطلاعات افراد تبعی بیمه شده اصلی فراهم گردید .

با عنایت به اینکه امکان بهره­ مندی افراد تبعی از اغلب خدمات بیمه­ ای و درمانی بخصوص استحقاق درمان، مستلزم درج اطلاعات ایشان در آخرین شعبه ­ای است که بیمه شده اصلی در آن ارتباط بیمه­ ای دارد، لذا با قراردادن قابلیت سیستم نامنویسی متمرکز ، ایجاد اصلاحات نرم افزاری مربوطه به منظور تسهیل در انجام امور مخاطبان سازمان فراهم گردید .

بر این اساس هم زمان با بروز رسانی ارتباط بیمه­ ای بیمه شده اصلی در شعبه جدید در سیستم نامنویسی متمرکز مخاطبان، اطلاعات افراد تبعی وی بطور اتوماتیک و بدون دخالت کاربر، به شعبه جدید منتقل می­گردد. بدیهی است اطلاعات آندسته از افراد تبعی منتقل می­گردند که مطابق ضوابط مقرر، فعال بوده و اعتبار کفالت آنها منقضی نشده باشد.

همچنین در سیستم غیرحضوری  eservices.tamin.ir در قسمت (خدمات نامنویسی ‏/ مشاهده و ثبت افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی‏/ افراد تحت پوشش ) گزینه بروزرسانی  اضافه گردیده و در مواردی که اطلاعات افراد تبعی به هر دلیل به شعبه کنونی بیمه شده اصلی منتقل نشده باشد، بیمه شده اصلی می­تواند با انتخاب گزینه مذکور و تائید آن، نسبت به انتقال مکانیزه افراد تبعی فعال خود به شعبه فعلی اقدام نماید.  

 

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم