روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان؛
با رونمایی از چهار خدمت غیرحضوری جدید شامل اخذ الکترونیکی درخواست صدور مفاصاحساب ، ارتقاء سامانه دریافت لیست حق بیمه بمنظور کنترل و اصلاح ، امکان انعقاد قرارداد حرف و مشاغل آزاد و درخواست کمیسیون پزشکی در هفتمین دوشنبه دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی ، طرح ۳۰۷۰ به نیمه راه رسید.

علی حسین نژاد در جلسه کارگروه استانی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی با اشاره به اینکه با رونمایی از ۴ خدمت غیرحضوری جدید در هفته هفتم طرح ۳۰۷۰ ، از حیث کمی بیش از نیمی از راه تعیین شده طی گردیده است افزود : البته از منظر کارشناسی و با توجه به وزن اختصاص یافته به هر خدمت ، میزان پیشرفت کار با این شاخص کمتر از ۵۰ درصد میباشد .

وی با تاکید بر سخنان دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان مبنی بر اینکه رضایت و قضاوت مخاطبان معیار توفیق یا عدم توفیق این طرح خواهد بود عنوان کرد: وظیفه ما شناسایی گلوگاهها برای انعکاس به مبادی ستادی جهت بهبود فرایند و اصلاح آن در مسیر پیشرفت کار است .

مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه معماری زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری این طرح بزرگ بسیار وسیع و مهندسی شده است اضافه کرد: نتایج و محصول نهائی کار پس از فراگیری در سطح جامعه بمنزله یک رنسانس و انقلاب در نهضت خدمت رسانی سازمان قلمداد خواهد شد.

علی حسین نژاد همچنین با اشاره به لزوم آموزش در تحقق این گام بلند سازمانی ، اذعان داشت : بسترسازی مناسب برای استفاده همگانی و آسان کاربران در تمام اقشار مخاطبین باید هدف اصلی در تهیه الگوهای آموزشی باشد .

خاطر نشان میسازد طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی با رویکرد غیرحضوری نمودن ۳۰ خدمت برای کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه در سطح کشور از ۱۹ آبان ماه آغاز گردیده و طی هفت هفته تاکنون ۱۷ مورد از این خدمات رونمایی گردیده است .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان