معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اهداء ۵۰۰ دست لباس ایزوله پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا از سوی ( شرکت هاکوپیان رشت) به دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

دکتر آبتین حیدرزاده  با اشاره به اهتمام جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای حفظ جان مردم، اظهار داشت : در این خصوص باید همه قدردان این زحمات و تلاش‌ها باشیم.

وی  در ادامه یاد آور شد  : شیوع کرونا در دنیا و ایران غافلگیر کننده و آمادگی کادر بهداشت و درمان نیز برای مواجه با این بحران کم بود، که خوشبختانه با پای کار آمدن خیران سلامت ، مردم و افزایش کمک‌ها و با اهتمام جدی آنها بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه تامین شد.

دکتر حیدرزاده با اشاره به همکاری و همت خیران گیلانی، تصریح کرد: از اقدام خداپسندانه و همکاری  شرکت هاکوپیان رشت کمال قدردانی را دارم . امیدوارم  تا شکست ویروس کرونا کمک و مساعدت سایر خیران دلسوز را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه در پایان یادآور شد: برای مبارزه و ریشه کنی بیماری کرونا بسیج همگانی ایجاد شده است که در این راستا، خیران سلامت همدوش با مسوولان و متولیان، پرچمدار این حرکت جهادی ارزشمند می باشند.