اولين جلسه كميته ارزيابي عملكرد اداره كل نوسازی مدارس گیلان با حضور اعضای کارگروه برگزار گرديد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان صبح دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ اولین جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد اداره کل نوسازی مدارس گیلان با هدف هم اندیشی و ایجاد هماهنگی در راستای تهیه مستندات و بارگذاری در سامانه ارزیابی عملکرد به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور اعضای کارگروه در اتاق مدیرکل برگزار گردید .

مهندس علی دقیق در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: دستاوردهای نظام در حوزه ساخت فضاهای اموزشی در دهه مبارک فجر باید تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به آمار افزایش بیماران ناشی از سویه جدید اُمیکرون در کشور بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده صد درصدی از ماسک در اداره کل تاکید نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با اشاره به دستور جلسه، به اهمیت و ضرورت برگزاری جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد پرداخت و ابراز داشت: ارزیابی عملکرد معیار رتبه بندی دستگاه های اجرایی و مبنای پرداخت اعتبارات است و باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه همه واحدها و بخش ها مختلف باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند، خواستار تسریع در امر جمع آوری مستندات پس از مطالعه دقیق شاخص های مربوطه توسط اعضای کارگروه شد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان