شهردار رشت از اتمام مرمت و بازسازی عمارت بلدیه تا پایان سال خبر داد و گفت:همچنبن عملیات روکش آسفالت در مناطق پنج گانه رشت تداوم دارد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی ظهر یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در  یکصد و سی امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت دهه کرامت با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات در شهرداری رشت اظهار کرد:  ایجاد توازن شهری یکی از نتایج اجرای پروژه هوشمند‌سازی است.
وی با اشاره به بناهای تاریخی متعلق به شهرداری رشت افزود: طی بازدیدی که از عمارت بلدیه داشته ام مرمت و ترمیم آن از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امسال به اتمام می رسد.
شهردار رشت با اشاره به اینکه فاز اول خانه میرزا خلیل نخستین شهردار رشت به اتمام رسیده برای فاز دوم اقدام شده و فرآیند مناقصه نیز تا ۲ ماه آینده انجام می شود، ادامه داد: ساختمان فرهنگ و هنر  قبل از ورود بنده به شهرداری تفاهم نامه ای با اداره کل میراث فرهنگی بسته شده بود که عملا به روی زمین مانده است و پیگیر خروج از این تفاهم نامه هستیم.
شوقی با تاکید بر اینکه روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری رشت خوب است و در برخی موارد از تعهدات جلوتر قرار داریم، اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت در راستای تامین رفاه حال شهروندان، ارتقای کیفیت سطح زندگی، بهبود تردد خودروها تداوم داشته و مورد تاکید قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه روز گذشته  قرارداد آسفالت برای معابر مناطق پنج گانه را امضا کردیم، ادامه داد: آسفالت معابر فرعی نیز از کارخانه آسفالت ما تامین و انجام می شود.
شهردار رشت ضمن دعوت از اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت برای بازدید از کارخانه آسفالت تصریح کرد: آزمایشگاه تخصصی از ابتدای سال در کارخانه آسفالت استقرار دارد.
وی با بیان اینکه پل عابر مکانیزه جانبازان طی ۲۰ روز آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: سایر پل ها ایرادات اساسی داشته که تمام تلاش ما بر این است مشکلات رفع شود و به شهرداران مناطق پنج گانه نیز برای بر طرف کردن اشکالات تاکید شده است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت