استاندار گیلان با حضور در نمایشگاه "دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان" از غرفه آبفا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ شرکت آبفای استان گیلان با ۳ دستاورد پژوهشی در بیست و سومین نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی، فن آوری و فن بازار گیلان»حضور داشت.

استاندار گیلان ضمن بازدید از غرفه آبفای گیلان و مشاهده طرحهای ارائه شده، بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه فناوری اطلاعات تاکید کرد.

سرپرست منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: عنوان دستاورد اول ارائه شده «طراحی و ساخت پکیج های عمودی تصفیه فاضلاب» با سرمایه مورد نیاز حداقل یک میلیارد ریال می باشد.

مسعود احمدی افزود: عنوان دستاورد دوم«طراحی و ساخت دستگاه تست کنتور پرتابل»با سرمایه مورد نیاز ۳۰۰ میلیون ریال بوده که این دستگاه  توسط همکاران این شرکت در معاونت بهره برداری و توسعه آب طراحی و ساخته شده است.

وی تصریح کرد: دستاورد سوم ارائه شده «ساخت فیلترهای هوای بلوترهای هوادهی پکیج تصفیه فاضلاب» با سرمایه مورد نیاز ۳۰ میلیون ریال می باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن آوری و فن بازار گیلان از ۱۴ تا ۱۵ آذر ماه سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار شد.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان