در اولین روز از هفته دولت و همزمان با آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای یکساله اخیر ، استاندار و جمعی از مسئولین و مقامات استان از غرفه اداره کل تامین اجتماعی گیلان بازدید نمودند .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در آئین افتتاح رسمی نمایشگاه دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم و معرفی خدمات دستگاههای اجرایی به اتفاق جمعی از همراهان از غرفه اداره کل تامین اجتماعی استان بازدید نمود .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این بازدید با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیتهای این سازمان در مسیر خدمتگزاری ، اظهار داشت : در یکساله استقرار دولت سیزدهم شاهد رشد ۴/۸ درصدی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در گیلان بوده ایم بگونه ای که یک میلیون و دویست و شصت هزار نفر افراد تحت پوشش در پایان خردادماه ۱۴۰۰ به یک میلیون سیصد و بیست و یک هزار نفر افزایش یافته است .

وی با اشاره به رشد ۲/۳ درصدی بیمه شدگان اجباری و افزایش چشمگیر ۴۳/۵ درصدی بیمه شدگان گروه حرف و مشاغل آزاد در یکسال اخیر ، اذعان داشت : در این بخش تعداد ۶۸۳۹۰ نفر بیمه شده استان به ۹۸۱۹۳ نفر افزایش یافته است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر ماموریت اصلی این سازمان در توسعه و گسترش پوشش بیمه ای به اقشار مختلف ، فرهنگ بالای مردمان استان را در استقبال از این مهم یک اصل تاثیرگذار برشمرده و خاطر نشان ساخت بیمه های زنان خانه دار و دانشجویان از جمله مواردی است که در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان ، فرصتی مناسب برای بهره مندی شهروندان از پوشش های تعهداتی تامین اجتماعی را فراهم میسازد .

استاندار گیلان با قدردانی از تلاشهای انجام شده ، خواستار انتشار این دستاوردها و اطلاع رسانی وسیع به مردم برای استفاده همگانی گردید .

دکتر امام پناهی فرماندار شهرستان رشت ، دکتر خیرخواه مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و جمعی دیگر از مسئولین ، استاندار گیلان را در این بازدید همراهی مینمودند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان