صالح محمدی همراه با هیات اقتصادی استان در سفر به روسیه به سر می‌برد از نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری استان‌ها و جمهوری‌های این کشور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان همراه با هیات اقتصادی استان به راهبری استاندار گیلان، از نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری استان‌ها و جمهوری‌های کشور روسیه بازدید کرد.

 گفتنی است؛ تیم اقتصادی گیلان در ادامه سفر به روسیه بعد از مسکو به آستاراخان و جمهوری داغستان سفر می کنند.

این هیات اقتصادی به منظور امضای تفاهم نامه همکاری چندجانبه، بررسی آخرین روند کریدور شمال به جنوب و راه‌آهن رشت_ آستارا و دیدار با معاون وزیر راه دولت روسیه به این کشور سفر کرده اند.

 از دیگر برنامه‌های سفر هیات اعزامی اقتصادی و سیاسی گیلان به کشور روسیه، رایزنی با مسئولان مربوطه در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری و مسائل مربوط به حمل‌ونقل دریایی، زمینی و ریلی استان‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با همراهی استاندار گیلان و هیات اقتصادی در دیدار با تجار گیلانی و روسی به دنبال رفع محدودیت‌ها و مشکلات گمرکی و همچنین ایجاد شرایطی به منظور تسهیل در توسعه محصولات کشاورزی است تا تجار با هدف‌گذاری منطقی بتوانند محصولات و تولیدات خود را با هزینه کم، بسته‌بندی مناسب و قابل رقابت در بازارهای جهانی و‌ روسیه عرضه کنند.

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی گیلان