فرماندار رشت بر لزوم ارائه خدمات الکترونیک در ادارات در راستای شفافیت، تسریع و تسهیل روند اداری تاکید کرد.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک رشت با تاکید بر لزوم فراهم آوردن امکان پیگیری الکترونیکی امورات اداری، اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک موجبات شفافیت، سرعت و پیشگیری از فساد در روند اداری دستگاه های اداری را فراهم می کند.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اطاله برخی از روندهای اداری به دلیل اختلاف بین ادارات، افزود: به هیچ وجه نباید به علت اختلاف بین ادارات، مشکلات ارباب رجوع به درازا بیانجامد و در صورت وجود مشکلاتی در زمینه صدور اسناد رسمی، فرمانداری آمادگی دارد در نشستی مشترک با حضور ادارات مربوطه، ضمن رفع این اختلافات زمینه تسهیل و‌ تسریع در روند اداری را فراهم کند.
رئیس شورای اداری شهرستان رشت  با اشاره ساختمان تاریخی اداره ثبت اسناد رشت و اهمیت بازسازی و مرمت آن، افزود: در همین راستا از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت بازسازی و تجهیز این اداره اختصاص یافته است‌.
فرماندار رشت همچنین با حضور در بخش های مختلف اداره ثبت اسناد ناحیه یک رشت، روند پیگیری کارهای ارباب رجوع را از نزدیک بررسی و با برخی از مراجعان این اداره گفتگو کرد.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت