فرماندار رشت به مناسبت هفته کار و کارگر از بخش های مختلف شرکت "لامپ پارس شهاب" بازدید کرد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی به مناسبت هفته کار و کارگر ‌ با حضور در شرکت “لامپ پارس شهاب” از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید و با کارگران زحمتکش این شرکت دیدار کرد.

در حاشیه این بازدید مهندس فتح اللهی با تبریک هفته ‌کار و کارگر و ‌تشکر از فعالیت های تولیدی شرکت پارس شهاب، خاطر نشان کرد: شرکت پارس شهاب با نیم‌قرن تجربه بزرگترین تولیدکننده انواع لامپ در کشور می باشد که با راه اندازی دستگاه تیوپ‌ ال ای دی، خط تولید جدید شرکت با هدف گسترش تولید و به کارگیری نیروهای جوان شروع به کار می کند.

فرماندار رشت افزود: با توجه به اهداف تولیدی در سال جدید، تمام توان خود را برای مانع زدایی از بخش های تولیدی و پشتیبانی از کارگران زحمتکش به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این بازدید که با  حضور علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، مدیران واحد تولیدی پارس شهاب به بیان مشکلات و موانع خود پرداختند.

شایان به ذکر است کارخانه پارس شهاب  از سال ۱۳۴۸ شروع به کار کرده و حدود ۳۵۰ نیروی کار در زمینه تولید لامپ کم مصرف ، لامپ led و مهتابی و لامپ رشته ای و چند راهی برق فعالیت دارد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت