فرماندار رشت به مناسبت روز خبرنگار از واحد خبر صدا وسیمای مرکز گیلان بازدید و با مدیرکل صد وسیما و کارکنان واحد خبر دیدار کرد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ؛ مهندس علی فتح اللهی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با مدیر کل و خبرنگاران واحد خبر صدا وسیمای مرکز گیلان دیدار و از اتاق خبر صدا و سیما بازدید کرد.

فرماندار رشت در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، گفت: روز خبرنگار محدود به همین روز نیست بلکه این روز تنها تلنگری برای یادآوری و قدرشناسی از زحمات این قشر فرهیخته است که  همواره با تحمل همه سختی ها در عرصه های مختلف حضور دارند، است.

مهندس فتح اللهی با تاکید بر اینکه بدون نقش آفرینی خبرنگاران در عرصه  اطلاع رسانی، یقیناً حلقه ای گم شده در انجام درست کارها وجود دارد، ابراز امیدواری کرد:  با ایجاد فضایی  مناسب بتوانیم زمینه ایجاد  همگرایی و تعاملات  روز افزون با خبرنگاران را فراهم کنیم.

وی یا بیان اینکه باید قدردان خبرنگاران باشیم که علاوه بر اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی، مسائل و مشکلات سطح جامعه را به گوش مسئولین می رسانند، افزود: آمادگی داریم از ایده ها، پیشنهادات و طرح مشکلات و مسائل احتمالی از سوی خبرنگاران در جهت پیشبرد بهتر امورات، بهره لازم را ببریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با اشاره به سختی های طاقت فرسای حرفه خبرنگاری، گفت:علاوه بر استرس ها و فشارهایی که این حرفه به همراه دارد، خبرنگاران همواره در بحران ها و مشکلات نیز در خط مقدم در حال فعالیت هستند.

محمد باقر باقرزاده با نقش آفرینی پررنگ خبرنگاران در بحران کرونا را از جمله فعالیت های برجسته خبرنگران صدا و سیما در این زمینه برشمرد و خاطرنشان ساخت: خبرنگاران در عرصه مقابله با کرونا، همپای کادر پزشکی و درمان، ایثارگرانه درسطح بمارستان ها حضور داشته اند که این موضوع قابل تقدیر و ستایش است.

وی همراهی و همکاری در انعکاس اقدامات دستگاه ها را از مهمترین دغدغه های همکاران صدا و سیما دانست و تصریح کرد: کار اصلی رسانه دمیدن روحیه امیدواری به جامعه است و در کنار این امر با انتقال کمی ها و کاستی های احتمالی به دستگاه ها جهت حل مشکلات کمک می کنند.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت