مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ،  سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت  شماره شناسه 13 رقمی اشتراک  برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.
طی هماهنگی بعمل آمده از سوی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان بازدید های دوره ای و منظم از میز خدمت در ساختمانهای اداری سطح شرکت در حال انجام است.

هدف اصلی این بازدیدها تاکید بر آگاه سازی مراجعین درخصوص اپلیکیشن کاربردی ” برق من” و طرح ملی “برق امید” است و تلاش می شود با بسط فرهنگ استفاده از اپلیکیشن برق من، تمامی خدمات بصورت غیر حضوری به مشترکین ارائه شود.

از این رو و طی این بازدید ها  جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین بهمراه  بهروز عادلی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین ضمن مراجعه حضوری به امورهای اجرایی توزیع برق سطح استان از میز خدمت مستقر بازدید بعمل آورده و راهنمایی های لازم جهت تسهیل ارائه خدمات به ارباب رجوع و مراجعین ارائه و به سوالات موجود در خصوص طرح برق امید و اپلیکیشن برق من پاسخ می دهند.

مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ،  سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت  شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک  برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.