رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور ارزیابی از کم و کیف خدمات ارایه شده به مردم در ایام نوروز، از مراکز سلامت‌محور شرق گیلان به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح پنج شنبه دوم فروردین ۱۴۰۳، در دوم روز از عید نوروز، به منظور ارزیابی کمی و کیفی خدمات ارایه شده به مردم با همراهی تعدادی از مدیران ستادی، از مراکز سلامت‌محور شرق گیلان بازدید کرد.

دکتر آشوبی در ابتدای این بازدیدهای میدانی در شهرستان رودسر حضور یافت و به جهت ارزیابی وضعیت بهداشت و اقلام دارویی، وارد شبکه بهداشت و درمان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در بیمارستان شهید انصاری رودسر نیز حضور یافت و ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف بیمارستان با تعدادی از کادر درمان و بیماران گفت‌وگو کرد.

دکتر آشوبی در جریان بازدید از بیمارستان شهید انصاری، ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدافعان سلامت، نواقص و کمبودهای حوزه درمان را احصا و بر ضرورت رفع با فوریت آن‌ها، تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه بازدیدهای میدانی از نظام سلامت شرق گیلان در بیمارستان سردار شهید حسین‌پور لنگرود حضور یافت و از بخش‌های آن بازدید کرد.

دکتر آشوبی در بازدید از بیمارستان لنگرود از تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در طول سال گذشته تقدیر کرد و حضورشان در ایام تعطیل و خدمت بی‌منت به بیماران را شایسته تحسین دانست.

وی همچنین در جریان بازدید از بیمارستان لنگرود، داروخانه و موجودی آن، آزمایشگاه و همچنین تاسیسات بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد و در جریان کم و کیف آن قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه بازدیدهای میدانی از مراکز سلامت‌محور شرق استان، در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در طول سال گذشته، تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آن‌ها، تلاش‌های کادر درمان این مرکز را به عنوان قطب درمانی شرق گیلان و پذیرش و مداوای بیماران، ستودنی توصیف کرد.

دکتر آشوبی در ادامه بازدیدهای میدانی امروز، از مدافعان خط مقدم درمان مردم، پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای مستقر در محور لاهیجان آستانه اشرفیه به پاس تلاش‌های مستمر، بی‌وقفه و شبانه روزی تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه نیز حضور یافت و سطح کمی و کیفی خدمات ارایه شده را در بازدیدهای میدانی از بخش‌های درمانی، ارزیابی کرد.

بازدید ازi دفتر مرکزی ستاد معاونت بهداشتی استان و همچنین پایگاه انتقال خون گیلان از آخرین بخش‌هایی بود که امروز توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران ستادی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان