سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در ستاد معاونت بهداشتی دانشگاه، از تمامی بخش‌های مستقر در آن بازدید و در جریان امور این معاونت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان حضور یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان حضور در معاونت بهداشتی که دکتر رضوانی – معاون بهداشتی و معاونین مرکز بهداشت استان نیز حضور داشتند از تمامی واحدهای مستقر در این معاونت به‌صورت میدانی بازدید کرد.

دکتر آشوبی در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران ستاد معاونت بهداشتی، از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با حضور در برخی از واحدهای ستاد معاونت بهداشتی، بر لزوم بازنگری در اجرای برخی از برنامه‌ها تأکید کرد.

وی همچنین در کارگاه در حال برگزاری (تشخیص اختلالات مصرف مواد الکلی و دخانیات) معاونت بهداشتی نیز به‌صورت سرزده حضور یافت و در جریان کم و کیف خدمات آموزش قرار گرفت.

دکتر آشوبی در بخش‌های اداری، پشتیبانی و تأسیساتی ستاد معاونت بهداشتی حضور یافت و زیرساخت‌های آن‌ها را مورد ارزیابی و پایش قرار داد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان