نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: تسریع در رفع دغدغه‌های باشگاه ملوان و بازسازی سکو‌های استادیوم تختی این شهر الزامی است.

احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی روز گذشته از روند بازسازی سکو‌های استادیوم تختی و چمن این مجموعه ورزشی بازدید کرد.

او بر تجهیز و بازسازی استادیوم تختی بندر انزلی تأکید کرد و گفت: تسریع در رفع دغدغه‌های باشگاه ملوان انزلی الزامی است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس به کیفیت اجرای سکو‌های این مجموعه ورزشی و روند پایانی آن اشاره کرد و افزود: برای ما کیفیت این بازسازی خیلی مهم است.

دنیامالی با بیان اینکه این مجموعه باید از صندلی‌های مرغوب و کیفیت نور بهتری برخوردار باشد، اظهار داشت: مقرر شده است که استادیوم تختی به یک ژنراتور برق برای مواقع اضطراری مجهز شود.

او تصریح کرد: همچنین در گفتگو با معاون شرکت توسعه تجهیز وزارت ورزش و جوانان، دغدغه‌های باشگاه ملوان انزلی و هواداران فوتبال به جهت سرعت بازسازی این مجموعه بررسی ویژه شد.

در بازدید از روند بازسازی سکو‌های استادیوم تختی و چمن این مجموعه ورزشی پژمان نوری؛ مدیرعامل باشگاه ملوان، مجید ستوده؛ رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

شهرستان بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) در این فصل هستند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران