استاندار گیلان در فضایی صمیمانه در نشست هم اندیشی با پیشکسوتان از جامعه روسای کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی استان به گفتمان در زمینه دغدغه ها و مشکلات این قشر پرداخته و بازنشستگان را به عنوان یک پیشکسوت از منظر حقیقی و کانونها را بمنزله یک تشکل از دیدگاه حقوقی دارای جایگاهی والا برشمرد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دکتر اسدا.. عباسی استاندار گیلان در این نشست پیشکسوتان را فرهیختگانی با تجربه که به گردن کشور حق داشته و موهای خود را در جهت آبادانی و توسعه میهن سفید نموده اند معرفی و جلسه را یک هم اندیشی و گفتمان صمیمانه با صاحبان تجربه دانست .

ایشان با اشاره به سابقه کاری در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، با بیان تعلق خاطر به اقشار مخاطب این حوزه ، اظهار داشت : دولت برای پیگیری مطالبات شما عزیزان برنامه های راهبردی بسیاری را تدوین نموده است .

دکتر عباسی با بیان اینکه تلاش برای رونق اقتصاد مردمی و توزیع عادلانه ثروت را یک اصل مهم میدانیم ، درک بازنشستگان و شرایط زندگی آنها را مهمترین وظیفه مسئولین دانسته و با اشاره به پدیده سالمندی در استان ، بیمه های اجتماعی و تکمیلی را از الزامات برای این قشر دانست .

استاندار گیلان با اشاره به ارائه هجده تعهد متنوع توسط سازمان تامین اجتماعی ، درمان و بازنشستگی را دو خدمت شاخص و متمایز از منظر اجتماعی معرفی و بر اهمیت و کیفیت مطلوب انجام آنها تاکید نمود .

دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود ، بازنشستگان را دارای جایگاه و شأن والا به عنوان یک پیشکسوت از منظر حقیقی و کانونها را دارای جایگاه و اهمیت از منظر حقوقی و به عنوان یک تشکل صنفی دانسته و افزود : شما افتخارآفرینانی هستید که مدال سالهای متمادی خدمت به کشور را بر سینه داشته و به گردن کشور حق دارید .

استاندار گیلان در این نشست دستور هماهنگی جهت دیدارهای فصلی با جمع حاضر را صادر و بر مکلف نمودن فرمانداران به برگزاری نشستهای شهرستانی با کانونها و پیگیری امور آنها تاکید نمود .

حضور در بین بازنشستگان و گفتگوی صمیمانه و رو در رو با آنها و پاسداشت مقام و منزلت پیشکسوتان با بوسه بر شانه ها و پیشانی این عزیزان توسط استاندار گیلان از جلوه های باشکوه این دیدار در بخش پایانی بود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان