مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این سازمان باید شرایط را برای تسهیل در امر سرمایه گذاری فراهم کند گفت : با فراهم کردن زیر ساخت‌هایی مانند راه اندازی خط آهن رشت-کاسپین و تکمیل زیر ساختهای بندری در بندرکاسپین ترانزیت سالانه ۱۵ میلیون تن کالای روسی از مسیر ایران دور از انتظار نبوده و محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی شورای اداری سازمان به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونین ، مدیران و مشاوران این سازمان برگزار شد.

در این نشست عیسی فرهادی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان با تقدیر از پرسنل خدوم منطقه آزاد انزلی برای دستیابی به بخشی از اهداف این سازمان اظهار کرد: طی ماههای گذشته بخشی از اهداف سازمانی منطقه آزاد انزلی حاصل شد اما بخش اعظمی از این اهداف باقی مانده است که به تلاشی مضاعف نیاز دارد.

وی در ادامه خواستار رفع اشکالات مجمع عمومی سال گذشته شد و افزود : درصورت نیاز باید با برگزاری جلسات روزانه مشکلات احصا و برای سال ۱۴۰۱ برطرف شده و جلوی اختلالات قانونی احتمالی گرفته شود.

وی با تاکید بر جدیت در برگزاری کلاس های آموزشی یادآوری کرد: دوره های آموزشی بصورت مستمر باید برای مدیران و پرسنل برگزار شود، آنچه تاکنون بوده مورد قبول نیست و می بایست از افراد مجرب در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی ، سرمایه گذاری و مالیاتی برای تدریس استفاده شود.

وی اظهار کرد : باید با تعیین تکلیف پرونده های باز، تسویه حساب های راکد و حل پرونده های حقوقی و تسهیل در صدور مجوزها میراث خوبی برای مدیران آینده از خود برجا بگذاریم لذا از کمیته تشخیص انتظار دارم با برگزاری جلسات هفتگی تشخیص ، برآورد و نظارت درستی داشته باشد.

فرهادی تصریح کرد: مدیران در جلسه بعدی شورای اداری پیشنهادات و طرح های جدیدی در بخش های مختلف برای چشم انداز ۱۴۰۴ و ۱۴۰۸ ارائه کنند، منطقه آزاد برای دستیابی به جذب ۲۰ میلیون گردشگر باید برنامه داشته باشد و پرکردن اوقات فراغت کودکان مورد توجه قرار گیرد.

  • منبع خبر : منطقه آزاد انزلی