با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان چالش ها و کمبودهای تجهیزاتی آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی صبح روز یکشنبه مورخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس اعصاری فرد رئیس اداره نظارت اداره کل نوسازی استان گیلان طی سفر یکروزه به شهرستان رضوانشهر ضمن دیدار با سید نادر صفوی فرماندار شهرستان در نشستی که با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشدار مرکزی و سرپرست آموزش و پرورش رضوانشهر در محل دفتر فرماندار برگزار شد، چالش ها و کمبودهای تجهیزاتی آموزش و پرورش شهرستان از جمله دیوار تخریبی و خطر آفرین مدرسه معلم رودبارسرا، کمبود تجهیزات در مدارس شهرستان و تمهیدات لازم در حوزه های برگزاری کنکور سراسری و امتحانات نهایی(مدرسه فاطمه زهرا(س) و مدرسه انقلاب اسلامی پونل) بررسی و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

مهندس دقیق در این دیدار با بیان اینکه رویکرد محرومیت‌زدایی اساس کار نوسازی مدارس می باشد، افزود: اولویت دولت رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار است و در نوسازی مدارس نیز عزمی جدی در این راستا شکل گرفته و باید نسبت به محرومیت زدایی جهادی اقدام شود.

وی با بیان اینکه کمک به تحقق عدالت آموزشی وظیفه و رسالتی بسیار مهم و قابل توجه است، اذعان داشت: همه باید کمک کنیم مؤلفه عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت به خوبی تحقق پیدا کند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به جلسات برگزار سال قبل با فرماندار محترم اذعان داشت: نوسازی مدارس گیلان بر اساس تعهد سال قبل به مردم فهیم شهرستان، دو پروژه آموزشی با ۱۳ کلاس درس را تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داد.

وی با پرداختن به اقدامات و فعالیت های نوسازی مدارس در شهرستان رضوانشهر بیان داشت: اداره کل نوسازی مدارس در دو سال اخیر ۵ پروژه با ۲۱ کلاس را  در شهرستان رضوانشهر تکمیل و با افتخار تقدیم آینده سازان ایران عزیز نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را رویکرد نوسازی مدارس در برنامه هایش دانست و اذعان داشت: امیدوارم بتوانیم با تأمین اعتبارات لازم، پروژه نیمه تمام مدرسه لکه پشته پونل را که از مطالبات جدی مسئولین و مردم عزیز می باشد تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری نمائیم.

گفتنی است پس از پایان جلسه فرماندار رضوانشهر به اتفاق مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان و هیئت همراه از پروژه نیمه تمام مدرسه لکه پشته پونل بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان