در پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی ، به همت اداره کل و پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تامین اجتماعی گیلان ، میز خدمت به منظور فرهنگ سازی و معرفی طرح های بیمه ای و پاسخگوئی به سوالات شهروندان ، در محل نماز جمعه رشت برپا گردید .

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده ، همزمان با پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی ، به همت اداره کل و پایگاه بسیج شهید فیاض بخش این مجموعه ، میز خدمت در محل نماز جمعه رشت برپا و خدمات مشاوره و پاسخگوئی به نمازگزاران ارائه گردید .

کیوان مرتضوی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این میز خدمت ضمن دیدارهای چهره به چهره با بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان ، هدف از اجرای این میز خدمت را اشاعه فرهنگ بیمه ای ، معرفی طرح های جدید سازمان برای انواع پوششها و تعهدات و پاسخگوئی به سوالات شهروندان دانست .

در این میز خدمت بروشورها و کتابچه های راهنمای تعهدات و خدمات غیر حضوری و تعدادی کتاب مذهبی در بین نمازگزاران توزیع گردید .

شایان ذکر است همسو با این رویکرد و به مناسبت هفته تامین اجتماعی ، در اکثر شهرهای استان میزهای خدمت در محل برگزاری نماز جمعه توسط شعب تامین اجتماعی برپا گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان