جلسه توجیهی شاخص های عفاف و حجاب در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور کارگروه عفاف و حجاب و مسئولین واحدها برگزار و شاخص های آن تشریح و تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان – جلسه توجیهی شاخص های عفاف و حجاب روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ رأس ساعت ۷/۳۰ صبح با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، معاونین، اعضای شورای عفاف و حجاب و مسئولین واحدها در دفتر مدیرکل به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل برگزار و شاخص های اجرایی عفاف و حجاب تشریح و تبیین شد.

مهندس دقیق با اشاره به شاخص های عفاف و حجاب گفت: در خصوص مساله مهم عفاف و حجاب همه باید همکاری، همدلی و همراهی لازم را داشته باشند.

وی در ادامه از اجرای بخشنامه های ارتقاء سطح عفاف و حجاب در اداره کل قدردانی و بر نظارت بیشتر بر اجرای آیین نامه ها و دستورالعملهای ارسالی تاکید نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با پرداختن به برنامه های اداره کل در خصوص ترویج عفاف و حجاب، تصریح نمود: اداره کل نوسازی مدارس استان خود را موظف می داند اقدامات فرهنگی مناسبی را برای ترویج، تبلیغ و نهادینه سازی فرهنگ اصیل و متعالی ایرانی و اسلامی در حوزه ی حجاب و عفاف اقدام و نسبت به تحقق آن برنامه ریزی نماید.

گفتنی است در ادامه هریک از اعضای جلسه با تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان