صبح روز نهم خردادماه، جلسه کارگروه تخصصی اموربانوان بهزیستی گیلان با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان و سایراعضای کارگروه در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان در خصوص دستور کار برنامه های اجرایی حوزه بانوان در سال جاری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وسایر برنامه های فرهنگی منوط به بانوان ، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان-در این جلسه پورحبیبی مشاور اموربانوان ضمن تقدیر از حمایت های سرپرست این سازمان و معاونت  پشتیبانی ، خلاصه ای از عملکرد اموربانوان در سال ۱۴۰۰ و انتظارات کارکنان خانم در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی تفریحی و آموزشی در سال جاری را عنوان کرد.


 وی همچنین در زمینه قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که در مهرماه سال ۱۴۰۰ تصویب و به دستگاه ها اجرا شده بود مطالبی را ارائه کرد و به این مورد اشاره داشت که پیگیری اجرای این قانون در گیلان به دفتر زنان و خانواده استانداری گیلان محول شده و ضمن برگزاری جلسات اولیه و هماهنگی لازم دراین خصوص دستگاه ها موظف به اجرای وظایف محوله و ارائه گزارش ماهانه هستند.

در ادامه نیز هر یک از اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها پرداختند.

همچنین مجید رضا اصلاحی  معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان  ضمن اراِِیه نظرات و راهکارهای کاربردی ، آمادگی خود را در جهت تامین اعتبارات و برنامه های پیشنهادی اعلام کرد.

در پایان این جلسه نیزسیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان ضمن تشکر از اعضای کارگروه،  بر اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی­_ورزشی برای کارکنان در جهت ارتقای انگیزه و نشاط کارکنان و تقویت برنامه های اموربانوان وتوجه ویژه به اجرای مفاد قانون جوانی جمعیت باتوجه به این که گیلان از نظر رشد سالمندی دومین استان کشور است ؛ تاکید کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان