بالغ بر 2 هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان گیلان.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در شرکت گاز اظهار داشت: مسئله آموزش به عنوان یکی از اصول مهم شرکت، موجب بالا رفتن سطح بهره وری و کارایی پرسنل و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان این مطلب عنوان کرد: شرکت گاز استان گیلان در جهت افزایش سطح دانش، مهارت و بهره وری پرسنل و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین محترم، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: در همین راستا با برنامه ریزی های بعمل آمده، در آبان ماه امسال بالغ بر ۲ هزار نفرساعت آموزش مجازی برای ۱۴۰ نفر از پرسنل رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است.

حسین اکبر، ایمنی گاز طبیعی در شبکه ها، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و همچنین مستندسازی استاندارد مدیریت انرژی را از مهم ترین موضوعات دوره های آموزشی برگزار شده در آبان ماه سال جاری عنوان نمود.

وی در پایان با بیان اینکه مهم ترین هدف شرکت گاز ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین گرامی و کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان می باشد اظهار داشت: آموزش به عنوان یک ابزار مهم، برای رسیدن به این اهداف همواره حتی در دوران شیوع ویروس کرونا مد نظر شرکت گاز می باشد.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان