مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته دولت ، با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار سخت و حساس اما لذت بخش است، اظهار کرد؛ اگر بخواهیم در حوزه فرهنگی و دانشجویی به پیشرفت های لازم دست یابیم، باید توانایی کارکردن با آدم های مختلف در کنار قانون مداری ، عدالت محوری و تعامل ویژه ای با دانشجویان را داشته باشیم.
  وی با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار تخصصی است ا،ظهار کرد؛ همه اعم از ، مدیران ، روسای ادارات و کارشناسان و کارکنانی که در این معاونت فعالیت می کنید باید عاشق کار باشند و دانشجویان را همانند فرزندان خود بدانند و به آنها محبت کرده و در مقابل انتقادات دانشجویان صبور باشند .
دکتر مهرابیان همچنین ضمن قدردانی از زحمات دکتر روشن عاشوری- مدیر پیشین مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که طی یک سال گذشته درحوزه دانشجویی صورت گرفته‌ ، اظهار کرد؛ خدارا شاکر هستیم که طی این مدت با همکاری همه کارکنان پرتلاش حوزه دانشجویی موفق به کسب   رضایتمندی دانشجویان در حوزه رفاهی و تغذیه شده ایم . ما در تابستان  امسال شاهد اعزام بیش از ۱۰۰ تن از دانشجویان به اردو های فرهنگی و آموزشی مثبت آرمان و همراه با ستارگان و همچنین اعزام ۳۳ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه به همراه خانواده  به مشهد مقدس  بودیم.
دکتر غلامرضا فلاح سخنگویی- سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه  نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی  از حضور کارکنان در این مراسم ، گفت : من خوشحالم که در جمع همکارانی حضور دارم که اعضای آن همه نخبه هستند و سهم بزرگی  در ایجاد رفاه و آرامش دانشجویان بر عهده دارند .
وی  در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین مدیریت امور دانشجویی دانشگاه ، افزود؛ قطعا موفقیت های کسب شده در حوزه دانشجویی نتیجه تلاش های همه همکاران  این حوزه بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با تلاش های جهادی و شبانه روزی ، جایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی گیلان را ارتقا بخشیم .
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان