در انتهای هفته دوم تعطیلات نوروزی، مسابقات به پایان خواهد رسید و به تیم های اول، دوم ، سوم و همچنين تيم اخلاق، جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

هیأت ورزش شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با آغاز سال ۱۴۰۰، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و برق و شهدای مدافع سلامت، مسابقات فوتبال ویژه کارکنان شرکت را برگزار نمود.

دبیر هیأت ورزش این شرکت با اشاره به اهمیت ورزش در سطح مدیران ارشد شرکت از حضور مدیرعامل آبفای گیلان در شروع مسابقات ورزشی، در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حمیدرضا ناطقی دبیر هیات ورزش شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اهمیت ورزش در حفظ سلامت روح و جسم کارکنان تصریح کرد: به منظور ارتقاء روحیه، نشاط و همدلی کارکنان شرکت آب و فاضلاب، پس از یکسال تلاش و کوشش در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، مسابقات فوتبال چمن مصنوعی در آبفای منطقه سه رشت در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ با حضور مهندس حسینی مدیرعامل این شرکت آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات که با استقبال پرشور کارکنان و مدیران، به ویژه کارکنان امور تابعه در سطح استان آغاز شد، پس از روزهای سخت کاری، در خدمات رسانی بی وقفه طی یکسال تلاش مستمر، تأثیر بسزایی در ارتقاء روحیه کارکنان و خانواده آنان خواهد داشت.

دبیر هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: پس از فراخوان بین همکاران ، ۱۲ تیم از کارکنان در این مسابقات شرکت کردند که حدود ۱۲۰ نفر از همکاران در قالب تیم های فوتبال در این رقابت ها حضور یافتند .

گفتنی است در انتهای هفته دوم تعطیلات نوروزی، مسابقات به پایان خواهد رسید و به تیم های اول، دوم ، سوم و همچنین تیم اخلاق، جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.