در دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گیلان، بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان و تعامل و هم افزایی با یکدیگر تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، محمدرضا فلاحتگرسرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای هیات مدیره و استماع نقطه نظرات اعضای حاضر با تقدیر از تلاش های مهندسان در عرصه عمران و ساخت و ساز استان ، همصدایی در جامعه مهندسی را یکی از نیازهای مهم این جامعه عنوان کرد وگفت: امیدواریم شاهد همکاری های خوبی بین اداره کل راه وشهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان به ویژه در حوزه نهضت ملی مسکن باشیم.
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سایه تعاملات فی مابین جهت ارتقاء جایگاه رفیع مهندسان استان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان بیش از پیش موفق ظاهر شویم.
حمیدرضا شعبانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان  نیز در نشست مشترک رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد سازمان عنوان کرد: انشاءالله اداره کل راه و شهرسازی استان کما فی السابق در جهت حمایت از جامعه مهندسان و ارتقاء جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان کوشا باشد.
گفتنی است: در این نشست هریک از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند وضمن بررسی برنامه ها واهداف پیش روی سازمان، مشکلات وچالشهای موجود مورد بررسی قرار گرفت.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان