نشست پیمانکاران تغذیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در دفتر معاونت توسعه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب )؛نشست پیمانکاران تغذیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور دکتر مصطفی گل شکن_ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه ، رئیس دفتر ریاست دانشگاه ، مدیران  امور مالی و امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در دفتر معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.
در این نشست، دکتر گل شکن با اشاره به اینکه در حال حاضر رضایت از عملکرد پیمانکاران ما در امور تغذیه بیمارستان های استان و مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه در وضعیت مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد  ؛ با توجه به نیاز سنجی های گذشته می بایست با ورود به فاز عملیاتی تهیه زیرساخت ها در زمینه فناوری اطلاعات و استفاده از نرم افزارهای مناسب ، بخش بزرگی از مشکلات مربوط به روند پرداخت مطالبات به پیمانکاران را کاهش داد.
  در ادامه، پیمانکاران حاضر در این نشست نیز  به بیان مشکلات حوزه های خود در خصوص روند پرداخت، صورت وضعیت ها، تعدیل و… پرداختند.
گفتی است : در این دیدار، طی هماهنگی های صورت گرفته مقررشد، هرچه سریع تر اقدامات لازم در خصوص مرتفع کردن مشکلات پیمانکاران تغذیه دانشگاه ،صورت پذیرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان