وبینار تشدید نظارت و کنترل بر قیمت کالاهای اساسی و تولیدی در کارخانجات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای روز سه‌شنبه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان – در این وبینار که عصر روز سه شنبه ۷تیر ۱۴۰۱ و با حضور  معاون سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی،  امراللهی مدیر بازرسی و نظارت بر بازار  محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، و جانشین بسیج اصناف کشور برگزار شد.

در استان گیلان نیز مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی، مدیر حراست سازمان، مدیر روابط عمومی سازمان، بسیج اصناف و سایر مدیران و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

در این جلسه وبیناری مهندس مهاجری مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گیلان طی گزارشی اعلام کرد: از ابتدای نظارت‌ها تاکنون ۱۴ هزار و ۹۳۴ مورد بازرسی داشتیم و از مجموع این بازرسی ها ۱۹۴۵ مورد تخلف ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در بحث آرد و نان ۲۷۱۴ در مورد نصب دستگاه کارتخوان مخصوص در نانوایی ها را داشته ایم بیان کرد: از ۲۵۵ مورد مانده و ۱۳۱ عدد دستگاه در حال نصب می باشد.

مهندس مهاجری با اشاره به اینکه بازرسی‌های هر روز در حال انجام است، افزود: در ۱۷ شهرستان از ۷ صبح تا ۹ صبح تمام نانوایی ها و همچنین در ساعت عصر نیز این روند ادامه دارد.
در این وبینار بر تشدید نظارت و کنترل قیمت کالاها در کارخانجات شرکت های تولیدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه ها و مقایسه آن با قیمت مصوب و نحوه نظارت بر کالاهای اساسی و برخورد با گرانفروشی و غیره تاکید شد.

​​روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گیلان

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی گیلان