پنجمین مرحله نشست های صمیمی مدیرعامل وکارکنان شرکت توزیع برق گیلان با هدف همدلی و انسجام هر چه بیشترو استفاده از نظرات و پیشنهادات ارزنده همکاران، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛ پنجمین مرحله نشست های صمیمی مدیرعامل وکارکنان شرکت توزیع برق گیلان با هدف همدلی و انسجام هر چه بیشترو استفاده از نظرات و پیشنهادات ارزنده همکاران، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.
در این نشست دکتر هنرمند به ارائه بخشی از عملکرد شرکت از ابتدای سال تاکنون پرداخت و افزود: این گونه نشست های هم اندیشی باعث انتقال صریح و بی واسطه ارزش های سازمان خواهد شد و نظرات کاربردی ارائه شده توسط شرکت کنندگان برای تصمیم گیری و تصمیم سازی حائز اهمیت است.
وی گفت: نیروی انسانی در هر سازمانی ارزشمندترین دارایی آن مجموعه محسوب می شود و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز از کارکنان خبره، پرتلاش و توانمندی برخوردار است که اینشرکت را در زمره شرکت های فعال و پاسخگو سطح کشور قرار داده است.
از دیگر اهداف این سری نشست ها استماع نظرات کارشناسان و کارکنان شرکت است و از این رو هریک از حاضرین پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص امور جاری شرکت مطرح کردند و در ادامه نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان