مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ثبت نام ۷۶ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

اسفندیار ضیایی  مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز ثبت نام کارگاه های مجازی فصل تابستان از ۲۹ خرداد خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این کارگاه‌ها که پنجمین فصل برگزاری خود را تجربه می‌کند، در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نشانی «gilan.kpf.ir» صورت می گیرد و تا ۱۳ تیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه زمان شروع ۷۶ کارگاه مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و… ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور اعلام شده است، افزود: علاقمندان در گروه‌های سنی نوباوه( چهار سال به بالا)، نوخوان( هفت سال به بالا)، نونهال( ۹ سال به بالا)، نونگاه( ۱۲ سال به بالا) و نوجوان( ۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تصریح کرد: این حرکت هدفمند همزمان با همه‌گیری ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از گسست‌های آموزشی و فرهنگی و افزایش گستره خدمات‌رسانی در سطح ملی و بین‌المللی آغاز ‌شده و تاکنون قریب ۱۶۰۰ نفر در قالب ۱۴۶ کارگاه تخصصی برخط‌، از آموزش‌های مدرسان آگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مند ‌شده‌اند.

وی یادآور شد: محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام علاقمندان وجود ‌ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها افزون‌بر دریافت گواهی شرکت و در صورت احراز شرایط لازم، جذب انجمن‌های تخصصی کانون می‌شوند.

  • منبع خبر : ایسنا