به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج ، هفته اول آذر ، مجموعه برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی درشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برنامه ریزی شد ودر حال اجراست .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ برگزاری مراسم تکریم بسیج و بسیجی و تقدیر از بسیجیان فعال ظهر روز سه شنبه دوم آذر و برنامه ریزی برای کوهنوردی همکاران به یکی از نقاط سیاحتی استان برای پایان هفته از جمله این برنامه ها است .
در مراسم ظهر دیروز مدیر منطقه ، کورش بالادست ، نیروهای بسیجی  را تلاشگران بی ادعا دانست و افزود : «  بسیج متعلق به کل کشور است و مختص قشر خاصی نیست ، طی دوران دفاع مقدس تمام مردم در کلیه حوزه ها نسبت به کشور خود ادای دین کردند  ؛ این نشان دهنده اقتدار یک کشور است که مردم همه بسیجی وار در کنار یکدیگر از کشور دفاع کردند . »
در این مراسم همچنین فرمانده پایگاه بسیج شهید صدوقی منطقه گیلان، ویگن حسن پور، نیز ضمن  ارائه عملکرد یکساله بسیج ؛ تهیه و توزیع بسترهای حمایتی برای خانواده های نیازمند ، حضور و همکاری در رزمایشهای درون و برون سازمانی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و حضور فعال در رفع بحرانها اعم از جوی  ، …  و مشکلات فنی جایگاهها را از اهم فعالیت های این پایگاه دانست

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان