نحوه رویارویی با حوادث و تمرکز و حساسیت نسبت به چگونگی رفع آن ضروری است که البته در شرایط مختلف همکاران عزیزمان در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان نشان داده اند از آمادگی و حضور لازم برخوردار هستند. 

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت با حضور در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، از همکاران این حوزه به پاس حفظ آمادگی در رفع حوادث در مواقع بحران تقدیر و تشکر نمود.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به هماهنگی و روحیه خوب و دقت بالای همکاران تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در زمان وقوع و رفع حوادث تصریح کرد: همکاران با تمام تلاش و حساسیت و پذیرفتن ریسک ها در زمان بروز حادثه، بحران را مدیریت می نمایند که این موجب دلگرمی و قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه در زمان بروز حادثه تسلط به کار بسیار حائز اهمیت است اظهار داشت: نحوه رویارویی با حوادث و تمرکز و حساسیت نسبت به چگونگی رفع آن ضروری است که البته در شرایط مختلف همکاران عزیزمان در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان نشان داده اند از آمادگی و حضور لازم برخوردار هستند.

  • منبع خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گیلان