در جلسات ملاقات مردمی مدیرعامل گاز گیلان در سال گذشته، به 242 درخواست مراجعین و متقاضیان رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته مجموعاً ۴۶ جلسه ملاقات مردمی در این شرکت برگزار شد و مراجعین محترم پس از تکمیل فرم درخواست توانستند با اینجانب و یا مسئولین مربوطه دیدار و طرح موضوع نمایند.

وی درخصوص روند رسیدگی به درخواست های مراجعین افزود: پس از طرح درخواست و مشکل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم برای رسیدگی به درخواست ها صادر و موارد درخواستی توسط روابط عمومی پیگیری و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

جمال نیکویی درخصوص بیشترین موضوعات مطروحه در این دیدارها گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده در جلسات ملاقات مردمی هفتگی مربوط به درخواست شغل، قدرالسهم گاز و مشکل مربوط به تحصیل زمین و انشعاب ساختمان های فاقد پروانه بوده است.

مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای ۳۴۱۴ و … ثبت و پیگیری کنند.

لازم به توضیح است در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومی شرکت گاز روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ ظهر میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل می باشند.

  • منبع خبر : گاز گیلان