با هدف بهبود سطح بهره وري در سازمان و به تبع آن افزايش سطح رضايتمندي مشتركين و مصرف كنندگان گاز طبيعي در استان، در فروردين و ارديبهشت 1400، بيش از 3 هزار نفر ساعت آموزش حين خدمت در گاز گيلان برگزار شده است.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز چهارشنبه ۵ خرداد حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص روند دانش افزایی کارکنان شرکت اظهار داشت: در دو ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در این شرکت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۶ نفر از کارکنان فنی و عملیاتی در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند، گفت: علیرغم وجود محدودیت های کرونایی، پرسنل شرکت بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده از طریق آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند.

حسین اکبر دوره های کار تیمی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث، تکنیک های برنامه ریزی، انواع تصحیح کننده های اندازه گیری گاز و استانداردهای مهندسی مکانیک را از مهم ترین برنامه های برگزار شده در فروردین و اردیبهشت سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و دانش افزایی کارکنان درجهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان سازمان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و فراهم بودن زیرساخت های لازم، دوره های آموزشی پرسنل به صورت مستمر در حال انجام است.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان