دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور بیانیه ای؛ مشارکت حداکثری دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا)؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به فرموده مقام معظم رهبری ، انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا سال‌ها باقی می‌ماند و این نشان از اثر انتخابات در کشور و آینده آن دارد.

دشمن تمام تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی به کار گرفته و پس ‌از آن نیز مدعی است که انتخابات مهندسی‌شده بوده و نامزد منتخب از مقبولیت برخوردار نیست.

جامعه حوزه سلامت نیز  با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور خواهد شد.

عرصه انتخابات، میدانی دیگر برای آزمون ملت ایران است و شرکت در انتخابات، دشمنان قسم خورده این نظام را به وحشت می اندازد و آنها را نگران می کند.

بی تردید، دشمنان و بدخواهان این نظام، منتظر و مترصد فرصت هستند تا در صورت غفلت ما، به اصل نظام و سلامت و امنیت مردم آسیب بزنند و خیز ناجوانمردانه دشمنان و شبکه های معاند، گویای این مساله است.

شرکت نکردن در انتخابات همان چیزی است که دشمن دنبال آن است. یقیناً این هدف دشمن در کشور محقق نخواهد شد و این حضور پر شور به انتخاب اصلح منجر خواهد شد.

مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز  همگام با  ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی، با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات  ۱۴۰۰، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حمایت خود را از  منویات مقام معظم رهبری و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهند گذاشت.

وعده دیدار ما : جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان