با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه ای و پاسداشت روز دانشجو ، در آئینی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، جمعی از بیمه شدگان دانشجویی تحت پوشش مورد تجلیل قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همسو با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی و بمنظور اشاعه و گسترش فرهنگ بیمه ای و گرامیداشت روز دانشجو ، جمعی از بیمه شدگان این گروه در دیداری صمیمانه با مدیرکل تامین اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفتند .

بر اساس این گزارش ، این افراد بصورت کاملاً تصادفی از طریق سیستم بیمه پردازان گروه دانشجویی انتخاب و فراخوان شدند .

علی حسین نژاد در جمع این دانشجویان ، آنها را آینده سازان کشور برشمرده و با معرفی کوتاهی از وظایف و تعهدات سازمان تامین اجتماعی ، اظهار داشت : اصلی ترین ماموریت این مجموعه گسترش و تعمیم بیمه های اجتماعی در جامعه است .

وی افزود : از نگاه علمی و محاسباتی ، این نوع بیمه از حیث نرخ و مبلغ برای سازمان دارای توجیه اقتصادی نیست ولی چون ماهیت تامین اجتماعی تکیه بر انجام درست ماموریت و رسالت تعمیم و پوشش بیمه ای بوده و منافع در آن نقشی ندارد توسعه و گسترش این نوع بیمه ها برای برخورداری بخش بزرگی از جامعه که فاقد شغل رسمی هستند را تکلیف خود میدانیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه اتخاذ رویکرد مناسب از سوی والدین برای تامین آینده فرزندان را یک رویه متداول برشمرده و خاطر نشان ساخت در واقع بیمه دانشجویان نمونه ای از نگاه آینده نگر و دوراندیشانه از سوی خانواده ها برای تامین آتیه فرزندان است .

در ادامه این نشست صمیمانه سوالاتی از سوی دانشجویان مطرح و توسط مدیرکل و رئیس اداره فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان پاسخگوئی و در پایان با تقدیم لوح و هدیه ای از آنان تجلیل گردید .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان