اجرای نسخه الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های درمانی علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای مخاطبان و سازمان ، با استقرار کامل ، رضایتمندی همگانی را بدنبال خواهد داشت .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل  تامین اجتماعی استان گیلان؛ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان این مطلب ، افزود : نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و تا پیش از اجرای توقف صدور دفترچه های درمانی ، بیش از یک میلیون جلد دفترچه نزد مخاطبان این سازمان در گیلان بوده است .

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح نسخه الکترونیک و استقبال خوب مراکز درمانی و پزشکان ، علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای بیمه شدگان ، بازنشستگان و سازمان ، شاهد رضایتمندی همگانی بویژه پس از استقرار کامل خواهیم بود اظهار داشت : در ادامه این طرح ، پس از هر ویزیت و استفاده پزشک از نسخه الکترونیک و سامانه مربوطه ، به بیمه شدگان پیامکی ارسال خواهد شد که این امر امکان سوء استفاده را از بین خواهد برد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین خاطر نشان ساخت : بیمه شدگان عزیز میتوانند از محتوای نسخ و پرونده سلامت خود نیز از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir در منویی که با این نام تعریف شده آگاه گردند .

علی حسین نژاد اجرای طرح نسخه الکترونیک را تحولی اثرگذار در حوزه درمان و اقدامی ماندگار برشمرد که آثار مثبت آن به مرور زمان برای همگان ملموس تر خواهد بود .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان