در نشست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و فرماندار شهرستان صومعه سرا مهمترین مباحث بیمه ای در منطقه مورد تبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در دیدار با مهدی صفاتی فرماندار شهرستان صومعه سرا ، با اشاره به اقدامات انجام شده و فرایند پروژه ساختمان جدید تامین اجتماعی در این شهر ، تاکید بر ساخت مجموعه ای کامل و در خور شأن و منزلت بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران منطقه را از اولویتهای درخواستی استان از مبادی ستادی برشمرد .

وی در ادامه با بیان اینکه فرمانداران نماینده عالی دولت در هر شهرستان هستند ، تعامل نزدیک و همسوئی با مجموعه فرمانداری را از اصول و رویکردهای تامین اجتماعی در تحقق اهداف برای دستیابی به رضایتمندی شهروندان دانسته و ازحمایتها و همکاری های صورت گرفته قدردانی نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تشریح یمه فراگیر خانواده ایرانی به عنوان اقدامی ارزشمند در دولت سیزدهم که از آبان ماه سال ۱۴۰۰ اجرایی گردیده ، این طرح را گامی بلند در جهت توسعه پوشش های بیمه ای در جامعه و آرامش خاطر خانواده ها قلمداد نمود .

مهدی صفاتی فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز با تشکر از تلاش مجموعه تامین اجتماعی ، ضمن اشاره به گستره وسیع مخاطبین این سازمان و دامنه تعهداتی و تاثیرگذاری آن در ابعاد مختلف زندگی بخش قابل توجهی از شهروندان ، با استقبال از اجرای طرح بیمه فراگیر ، از اعلام آمادگی فرمانداری برای تبیین و تشریح آن توسط کارشناسان تامین اجتماعی در نشستهای مختلف به ویژه در جوامع بانوان خبر داده و فعالیتهای فرهنگی تعاملاتی تامین اجتماعی از جمله تجلیل از کارفرمایان نمونه شهرستان در روزهای اخیر را حرکتی سازنده برای تشویق افرادی که به تکالیف قانونی عمل مینمایند دانست .

در این نشست پیرامون مباحث مختلف حوزه تامین اجتماعی تبادل نظر گردید .

مدیرکل تامین اجتماعی استان در ادامه این نشست از شعبه صومعه سرا بازدید و با همکاران در واحدهای مختلف دیدار و گفتگو نمود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان