با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، قائم مقام اجرایی، معاونین و مدیران ارشد این شرکت جلسه شورای اداری به منظور بررسی چالش ها و راهکارهای حوزه های مختلف کاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان-در این جلسه مهدیزاده مدیرعامل این شرکت گفت: باتوجه به وضعیت صنعت برق ضروری است از تمامی تریبون های ممکن بر مبحث مدیریت مصرف برق تاکید شود و برای اجرای طرح های رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف برق و همچنین طرح های پیکسایی تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

وی بر آمادگی اکیپ ها برای رفع مشکلات تاکید کرد و افزود:  اکیپ های خط گرم در کل شرکت باید تقویت و تجهیز شوند و برای تعمیرات شبکه در نقاط آسیب پذیر باید با داشتن برنامه مدون اقدام کنیم تا مردم از منافع آن بهره مند شوند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد:  در حل مشکلات موجود انتظار داریم همه مسئولان در شرکت حضور میدانی داشته باشند تا  برطرف سازی چالش ها و بحران ها به بهترین شکل و کمترین هزینه انجام شود.

مهدیزاده همچنین در این جلسه به دیگر موارد تخصصی از جمله بازدیدهای میدانی از نقاط آلوده به سرقت انرژی، برکناری شبکه های فرسوده و جدیت در نوسازی شبکه ها با کابل خودنگهدار و… تاکید کرد.

وی یکی از عوامل مهم افزایش بهره وری را تغییر در نگرش و فرهنگ سازمانی دانست و افزود: برای هر یک از اقدامات می بایست هدف و چشم اندازی تعریف شود و تعریف شعاری که هدف را معلوم و دورنمایی از فعالیتها را مشخص نماید را خواستار شد.

مهدیزاده در ادامه به بحث مدیریت دانش پرداخت و تأکید کرد: ضروری است در تمامی حوزه های کاری شرکت و بصورت دقیق ، تخصصی  و عملی مدیریت دانش در شرکت اجرایی شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان  از تمامی معاونین و مدیران خواست که در نظام پیشنهادها مشارکت فعال داشته باشند و مقرر شد گزارشات نظام پیشنهادها به صورت ماهانه ارائه شود .

همچنین در این جلسه سید محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها بر لزوم هماهنگی صف و ستاد برای خدمت رسانی تاکید کرد و افزود: علاوه بر هماهنگی و همراهی مذکور، تعامل بین معاونت ها و دفاتر ستادی نیز نقش بسزایی در ارتقا و بهبود انجام رسالت ذاتی ما یعنی تامین برق پایدار دارد.

وی ضمن برشمردن و تشریح برخی موارد تخصصی حوزه کاری خود گفت:امور های اجرایی ضروری است گزارش بهبود آیتم های مختلف و مورد در خواست از جمله خط گرم، تعمیرات ترانس، کابل خودنگهدار، سرقت شبکه و… را بصورت دوره ای و سریع ارسال کنند.

همچنین در این نشست مهندس ابراهیم خشنود مدیر توزیع برق شهرستان رشت به ارائه توضیحاتی درخصوص فعالیت های گروه “نت” در سطح شهرستان رشت و انجام تعمیرات دوره ای از سوی این همکاران پرداخت.

علاوه براین بهروز عادلی معاون منابع انسانی، علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ،  جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین، محمدرضا پورعلی معاون مالی و پشتیبانی بهمراه سایر مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان حاضر در این جلسه به ارائه توضیحات درخصوص چالش های برنامه های حوزه کاری خود برای بهبود سطح ارائه خدمات پرداختند.

همچنین مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری گزارشی از عملکرد این دفتر در سال گذشته در بخش های کمیسیون توسعه مدیریت ، نظام پیشنهادها ، مدیریت دانش ،طرح بهبود منابع انسانی ( کلینیک مدیریت )، ارزیابیهای شهید رجایی و همایش مدیران ارشد ، بهره وری و سنجش فرهنگ سازمانی ارائه و سپس برنامه ها و اقدامات برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۱ در مواردفوق را ارائه کرد.

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان