مدیرکل استان و روسای شعب تامین اجتماعی رشت با مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت دیدار نمودند .

مهندس فتح اللهی در این دیدار ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار داشت : تامین اجتماعی همانطور که از نامش برمی آید امنیت اجتماعی را به همراه دارد و کمتر قشری است که در جامعه با این مجموعه بزرگ سروکار نداشته باشد .

ایشان با بیان اینکه قوانین گسترده ای در این خصوص بدلیل تنوع خدمات و جامعه مخاطبین وجود دارد افزود : درحوزه های بیمه های اجتماعی و حمایتهای این بخش ارائه خدمات وسیع و فراتر از دولت ، نشانه گستردگی و حساسیت سازمان تامین اجتماعی است .

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم شناسایی نواقص احتمالی قوانین ، بکارگیری خدمات نوین الکترونیکی را اقدامی ارزشمند در جهت کاهش حضور فیزیکی برشمرده و توجه بیش از پیش به توسعه آنرا خواستار گردید .

مهندس فتح اللهی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی و کارخانجات ، ضمن قدردانی ازحمایتهای تامین اجتماعی ، خواستار مساعدت بیشتر برای رفع موانع کاری این عرصه گردید .

ایشان مهمترین دغدغه خود را حل مشکلات مردمی بیان داشته و اظهار داشت : انتظار دارم بعنوان مشاورانی خوب با همراهی همیشگی در اتخاذ تصمیمات درست یاریگر بنده باشید .

فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه در دوران مسئولیت های خود درشهرستانهای مختلف از تیم تامین اجتماعی خاطراتی خوب در تعامل و همکاری و اثربخشی دارم که رسیدگی به مشکلات کارخانجات و تلاش برای راه اندازی و احیاء مجدد بسیاری واحدها از نتایج آن است .

مهندس فتح اللهی در پایان سخنان خود ضمن سفارش به برخورد مناسب با مردم و رعایت اخلاق نیکو ، بر کوشا بودن برای حل مشکلات مردم تاکید نمود .

مرجع آنلاین

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان