روز دوشنبه 18 دی ماه 1402، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با تقی ربانی مدیرکل این سازمان در خصوص اشاعه فرهنگ مصرف بهینه گاز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در این دیدار عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان، خواستار همکاری هرچه بیشتر صداو سیما در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شد.

وی با ضروری برشمردن صرفه جویی و صیانت از انرژی در استان، گفت: افزایش ضریب ایمنی در مصرف گاز و آگاه سازی مردم درخصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بسیار اهمیت دارد و انتظار می رود صدا و سیما همانند گذشته با شرکت گاز در این زمینه همکاری نماید.

همچنین در این دیدار تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با قدردانی از خدمات شرکت گاز در استان گفت: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گازرسانی هستیم که موجب شادکامی و آسایش مردم عزیز استان شده است.

ربانی در پایان بر تعامل هر چه بیشتر دو سازمان با توجه به توان و امکانات موجود تاکید کرد و گفت: صدا و سیما به دلیل دامنه نفوذ و ارتباط مستقیم و مؤثر با مردم می تواند زمینه فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی را فراهم نماید.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان