شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول آب بهاء به طور جدی و مستمر توسط امور آب و فاضلاب شهرستان فومن در دست پیگیری و اجراست که جهت تحقق بیشتر اهداف مورد نظر از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی نیز استفاده خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن در جلسه مدیریت مصرف آب روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی قلعه رودخان بر استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی جهت ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، شناسایی انشعابات غیرمجاز و وصول مطالبات تاکید کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ وحید مهجور در این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی روستاهای قلعه رودخان، حیدرآلات، فوشه، سیدآباد و ملسکام برگزار شد، گفت: مدیریت مصرف آب، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول آب بهاء به طور جدی و مستمر توسط امور آب و فاضلاب شهرستان فومن در دست پیگیری و اجراست که جهت تحقق بیشتر اهداف مورد نظر از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: هم اینک یکهزار و ۷۰۰ مشترک از مجتمع آبرسانی قلعه رودخان بهره مندند که ۴۰۷ مشترک حدود ۳ میلیارد ریال بابت هزینه آب بهاء به امور آبفای شهرستان فومن بدهی دارند.

همچنین با اشاره به اخطاریه های صادر شده برای انشعابات غیرمجاز و جریمه تعدادی از این انشعابات، گفت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول مطالبات لازمه تداوم خدمات آبرسانی است.

مهجور با تاکید بر کاهش نزولات جوی و در پیش بودن ایام عید نوروز، افزود: با توجه به حضور زیاد گردشگران در شهرستان فومن و به منظور گذر از تنش آبی، مردم عزیز شهرستان اهتمام ویژه ای به بحث مدیریت مصرف آب داشته باشند.

 

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان