در آئینی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و جمعی از مسئولین محلی شهرستان فومن ، از کارفرمای نمونه استان در منطقه با اهداء لوح و هدیه ای تجلیل گردید .

به گزارش مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در راستای معرفی و شناسایی چهره های برتر کارفرمایی استانها بر اساس شاخص های بیمه ای و همسو با برنامه های عملیاتی حوزه فرهنگی اجتماعی این سازمان ، در حاشیه برگزاری میز خدمت جهادی مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی گیلان در شهرستان فومن ، از مدیران شرکت نئوپان به عنوان یکی از کارفرمایان نمونه و موفق استان و منتخب جشنواره سالانه این مجموعه تجلیل گردید .

در این آئین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ایران عقیده دادستان فومن ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و رئیس اتاق اصناف شهرستان برگزار گردید ، لوح تندیس و هدیه مدیرعامل شرکت نئوپان به نماینده این مجموعه اهداء گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم اظهار داشت : جشنواره چهره های برتر و کارفرمایان نمونه در سالهای اخیر بر اساس مولفه های بیمه ای اجرا گردیده و در آن تلاش مینمایم تا کارآفرینان مطرح و تاثیرگذار که با عمل به تکالیف قانونی و صیانت از جامعه کارگری و رعایت حقوق متقابل به ایفای نقش می پردازند را مورد تشویق قرار دهیم .

وی خاطر نشان ساخت در سالجاری نیز بر اساس سهمیه اعطا شده به گیلان ، هفت کارفرمای برتر استان حسب بررسی انجام شده از بین ۱۱۰ واحد معرفی شده از سوی شعب انتخاب و مقرر بود که در مراسمی رسمی و با حضور مقامات استانی آئین تجلیل از این عزیزان برپا شود که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و با اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا ، تصمیم گرفته شد تا منتخبین هر شهرستان در حوزه خود تجلیل گردند .

شایان ذکر است شرکت نئوپان فومن دارای بیش از ۴۵۰ نفر بیمه شده و در زمره یکی از نامزدهای انتخاب واحدهای برتر ملی از سوی تامین اجتماعی بوده است

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان