همسو با برنامه های فرهنگی اجتماعی و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ بیمه ای و ارج نهادن و پاسداشت اقدام ارزنده شهروندان در بیمه فرزندان ، تامین اجتماعی گیلان همزمان با روز دانشجو از تعدادی بیمه شدگان گروه دانشجویان خود تجلیل بعمل خواهد آورد .

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور فراخوانی ، ضمن تبریک و پاسداشت ۱۶ آذرماه (( روز دانشجو )) و گرامیداشت ۱۳ آذر (( روز بیمه )) ، همسو با برنامه های فرهنگی اجتماعی و بمنظور ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی درجامعه و بویژه جوانان و در اقدامی فرهنگی آموزشی با هدف تعالی بخشیدن به مفاهیم و مصادیق ارزشمند و والای آرمانها و چشم انداز این سازمان ، از اجرای طرح تشویقی تجلیل از ۱۰ نفر از بیمه شدگان گروه دانشجویان خبر داد .

بر اساس این گزارش ، تمامی دانشجویان بیمه شده ای که در طول سه سال اخیر ( از زمان ابلاغ پوشش بیمه دانشجویان از دیماه سال ۱۳۹۷ تاکنون ) در قالب پوشش مربوطه در زیرگروه مشاغل آزاد و تحت عنوان مستقل بیمه دانشجویان در زمره بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان قرار گرفته اند میتوانند با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره بیمه و تاریخ آغاز بیمه پردازی به سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ در این برنامه مشارکت نموده و مطابق هماهنگی بعمل آمده همزمان با روز دانشجو به قید قرعه از ۱۰ نفر از آنان با هدایایی تجلیل خواهد گردید .

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین اعلام نمود منتخبین در صورت تمایل بعنوان سفیران تامین در دانشگاهها و خانواده ها در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی با این مجموعه بصورت افتخاری همکاری خواهند نمود .

مشمولین این فراخوان ( صرفاً بیمه شدگانی که در زیرگروه مشاغل آزاد و با ملاک عمل قرار گرفتن کارت دانشجویی بعنوان بیمه دانشجویان تحت پوشش هستند ) میتوانند مشخصات خواسته شده را تا تاریخ ۱۳ آذرماه به سامانه پیامکی اداره کل ارسال نمایند .

شایان ذکر است بیمه دانشجویان از دیماه سال ۱۳۹۷ در سازمان تامین اجتماعی اجرا و در حال حاضر قریب به ۵۰۰ نفر در زمره این گروه تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان