استاندار گیلان در جریان سفر به لنگرود ، با حضور در بیمارستان شهید حسین پور این شهرستان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) از پرستاران تجلیل و همچنین از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی روز جمعه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان شهید حسین پور لنگرود، از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می کنند، صمیمانه قدردانی کرد.
وی حضرت زینب (س) را اسوه صبر و بردباری عنوان و نامگذاری روز پرستار به مناسبت سالروز ولادت این بانوی گرامی را به همین دلیل بیان کرد.
وی تلاش های کادر درمان و نیز پرستاران در دوران شیوع کرونا و مقابله با بیماری را حقیقتا ستودنی خواند و گفت: ایثار پرستاران در نجات جان انسان ها، بالاترین فداکاری است و قدرشناسی از زحمات آنها، یک وظیفه است.
وی وضعیت مدیریت کرونا ، تزریق واکسن در استان و رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های مختلف را در زمان کنونی مناسب دانست و اضافه کرد: البته این موارد نباید موجب کم رنگ شدن رعایت توصیه های بهداشتی و الزامات مرتبط با آن شود.
استاندار گیلان امروز در جریان سفر به لنگرود از روند تکمیل برخی پروژه های درمانی، کشاورزی و بندری لنگرود بازدید و همچنین در جلسه بررسی مشکلات شهرستان شرکت کرد.
دیدار با یک خانواده شهید در روستای پاپکیاده و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه لنگرود از دیگر برنامه های استاندار در سفر به این شهرستان بود.
  • منبع خبر : استانداری گیلان