مراسم معارفه سرپرست جدید تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر با حضور معاون منابع بیمه ای و رئیس اداره حراست تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، طی حکمی از سوی علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، حسن چراغ چشم مسئول وصول حق بیمه شعبه آستانه اشرفیه به عنوان سرپرست شعبه بندرکیاشهر منصوب گردید .

بر اساس این گزارش آئین معارفه حسن چراغ چشم با حضور منوچهر امیری شیراز معاون منابع بیمه ای و اکبر صحراپیما رئیس اداره حراست این مجموعه و همکاران شعبه بندرکیاشهر برگزار گردید .

معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان در این آئین با اشاره به تخصص ، سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند آقای چراغ چشم ، از ایشان به عنوان یکی از نیروهای توانمند با ظرفیت و قابلیت مدیریتی یاد کرده و برای وی در مسئولیت جدید توفیق آرزو نمود .

اکبر صحراپیما نیز در این نشست عرصه مسئولیت را میدانی وسیع و خطیر و به منزله امانتی سنگین قلمداد نموده و نظم ، انضباط و وجدان کاری ، پاکدستی ، حرکت در مسیر سیاست های کلی ابلاغی و خط مشی سازمانی برای تحقق اهداف در راستای رضایتمندی بیشتر شرکای اجتماعی را از اصول موفقیت در کار برشمرد .

در این آئین همچنین بر شاخصها و مولفه هایی همچون اهمیت نیروی انسانی و کادرسازی و آموزش پرسنل ، تحقق عدالت اجتماعی ، بسط و گسترش پوشش بیمه ای در جامعه ، تقویت تعاملات با تشکلها و مجامع و صیانت از حقوق مخاطبان تاکید گردید .

شایان ذکر است در این مراسم که همزمان با روز شهداء انجام پذیرفت با پاسداشت یاد و خاطره این ایثارگران از خود گذشته ، حرکت در مسیر راه و سیره شهداء و الگو قراردادن آنان در تمامی شئون به منزله چراغ هدایت معرفی و یکی از کارکنان شاغل فرزند شهید مورد تجلیل قرار گرفت .

همچنین در این آئین از محمدعلی کریمی که در ماههای اخیر عهده دار سرپرستی موقت شعبه بود با اهداء لوحی قدردانی و از این دوران بمنزله برگ زرینی در کارنامه خدمتی ایشان یاد گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان