معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع دانشجویان فعال قرآنی، فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی، ورزشی، صنفی و مفدا، برنامه‌های مراسم بزرگداشت روز دانشجو را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست صمیمی با دانشجویان فعال قرآنی، فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی، ورزشی، صنفی و مفدا  برنامه‌های مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه را تشریح کرد .
دکتر مهرابیان  با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تعیین شده به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای دانشجویان برنامه‌ریزی شده و انجام گرفته اعزام دانشجویان( پسر و دختر) به اردوی قلعه رودخان و ماسوله بود که در مجموع ۳۶ تن از دانشجویان طی دو روز متوالی به این اردو اعزام شدند.
وی در ادامه یادآور شد؛ در آئین بزرگداشت روز دانشجو که ۱۵ آذرماه سال جاری،با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشکده‌ بهداشت رشت برگزار خواهد شد، از رتبه‌های برتر علمی و فعالان عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی، ورزشی، صنفی و مفدا و بیش از ۴۰۰ تن از دانشجویان این دانشگاه تجلیل بعمل خواهد آمد.
 دکتر مهرابیان در پایان با اشاره به اهدای جوایز نفرات برتر و فعالان دانشجویی ، تصریح کرد؛ برای هریک از نفرات برتر علمی به ترتیب؛ نفر اول مبلغ ۶ میلیون ریال، نفر دوم ۵ میلیون ریال، نفر سوم ۴ میلیون ریال در نظر گرفته شده است و به دیگر فعالان دانشجویی نیز مبلغ ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است؛  از نفرات برتر مسابقات ورزشی جام ۱۶ آذر که به مناسبت روز دانشجو در رشته‌های مختلف ورزشی ویژه‌ دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، نیزطی این مراسم تقدیر به عمل خواهد آمد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان