معاون عمرانی فرمانداری رشت با اشاره به تاکید و دستور فرماندار رشت مبنی بر تشکیل تیم بازرسی پیشگیری از تخلفات ساختمانی و تصرفات غیر مجاز در فرمانداری رشت، از آغاز به کار این تیم بازرسی‌ با محوریت معاونت عمرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، مهندس هانی سام دلیری در حاشیه اولین بازدید تیم بازرسی فرمانداری از چند ساختمان غیر مجاز شهر رشت، از آغاز به کار تیم بازرسی پیشگیری از تخلفات ساخت و سازها و تصرفات غیر مجاز در سطح شهرستان رشت با محوریت معاونت عمرانی با دستور فرماندار رشت خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت، گفت: این تیم که متشکل از کارشناسان فنی، مالی،عمرانی و حراست فرمانداری شهرستان رشت است، در راستای پیشگیری از تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای شهرستان رشت نظارت، پایش و بازرسی خواهد نمود.

وی افزود: این کمیته پس از بررسی و تهیه گزارش، موارد تخلف را به مراجع ذیصلاح جهت پیگیری و برخورد قانونی ارسال خواهد نمود.

گفتنی است در همین راستا این تیم‌ بازرسی‌ از چند ساختمان غیرمجاز واقع در شهرک صبا میدان امام حسین(ع) شهر رشت که بصورت غیر مجاز احداث و اقدام به دریافت انشعابات نیز نموده بودند بازدید و گزارش تخلفات را جهت ارسال به مراجع قانونی احصاء نمودند.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت